لیزر فیستول مقعدی

لیزر فیستول مقعدی | درمان قطعی Fistula

لیزر فیستول Laser fistula روشی قطعی و مطمئن برای درمان عارضه ی فیستول است. بیماری فیستول به دلیل اتصال غیر طبیعی بافت های مختلف در ناحیه مقعد رخ می دهد که به صورت یک عفونت یا آبسه در مقعد ظاهر می شود.

فیستول علائمی مانند التهاب پوست، ترشحات بدبو، آبسه های مکرر، سوراخ و گسترش عفونت دارد. علت ایجاد فیستول ضعف سیستم ایمنی بدن، عفونت روده ها، زایمان طبیعی، سرطان راست روده و… است.

لیزر فیستول روش قطعی
درمان قطعی فیستول با لیزر

برای درمان فیستول دو روش لیزر درمانی و جراحی با تیغ وجود دارد. درمان با لیزر نسبت به جراحی با تیغ، مزایای بیشتری داشته و عوارض کمتری به همراه خواهد داشت.

لیزر فیستول نیازی به بستری ندارد و از بروز خونریزی، التهاب و عفونت جلوگیری می کند. به طور کلی، لیزر یک روش جدید و موثر برای درمان فیستول و انواع بیماری های مقعدی است که مزایای بسیاری نسبت به روش های سنتی دیگر دارد.

با این حال، مانند هر روش درمانی دیگری، لازم است بیمار با پزشک خود درباره ی روش درمانی مناسب صحبت کرده و بهترین روش درمانی را انتخاب کند. در شهر تهران مراکز بسیاری برای درمان فیستول وجود دارد و بیماران بایستی کلینیکی را انتخاب کنند که دارای پزشکانی متخصص و با تجربه و تجهیزاتی پیشرفته باشد. لیزر درمانی شیوه ای مدرن برای درمان بیماری ها بوده و نیازمند امکانات نوین و مدرن است.

مزایای لیزر فیستول در تهران چیست؟

مزایای لیزر فیستول در تهران
مهم ترین مزیت لیزر فیستول در تهران وجود مراکز پزشکی و کلینیک های پیشرفته است.

در شهر تهران، مراکز پزشکی و کلینیک های تخصصی برای لیزر فیستول مقعدی وجود دارد که بیماران و مراجعه کنندگان می توانند به آنها مراجعه کنند. از آنجایی که اکثر مراکز پزشکی و کلینیک های پیشرفته در تهران هستند، بیماران به راحتی می توانند به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، کلینیک های تهران از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای جراحی فیستول با لیزر استفاده می کنند. همچنین دارای پزشکانی مجرب و با تجربه هستند.

بنابراین اگر شما در تهران هستید و به دنبال جراحی لیزر فیستول مقعدی هستید، می توانید به کلینیک دکتر قمری متخصص بیماری های مقعدی مراجعه کنید. اگر در سایر شهرها نیز سکونت دارید، می توانید با رزرو نوبت به کلینیک مراجعه کرده و بلافاصله پس از معاینه و معالجه به شهر خود بازگردید.

لیزر فیستول در دسته ی عمل های سرپایی قرار دارد و بیمار می تواند بدون بستری پس از عمل به شهر خود بازگردد و دیگر نیازی به مستقر شدن در شهر تهران ندارد. به همین دلیل دکتر قمری درمان بیماری های مقعدی با لیزر را به مراجعه کنندگان و بیماران توصیه می کنند.

خدمات کلینیک لیزر فیستول دکتر قمری در تهران

خدمات مرکز لیزر فیستول دکتر قمری تهران
تشخیص درست و درمان فیستول مقعد توسط دکتر قمری

کلینیک لیزر فیستول دکتر سید عبدالرحیم قمری، عموما خدمات جامعی در زمینه تشخیص و درمان فیستول مقعدی به مراجعه کنندگان و بیماران ارائه می دهد. دکتر قمری ابتدا پس از معاینه، بیماری را تشخیص داده و سپس روش درمانی را انتخاب می کند.
در مرکز دکتر قمری می توانید درباره ی راه های درمان و نکاتی که در طول فرایند درمان بایستی رعایت کنید، صحبت کنید. پس از درمان نیز می توانید از خدمات مراقبت پس از درمان بهره مند شوید.

کلینیک دکتر، دارای پرسنل و کادر درمانی با حوصله و خوش برخورد است که مراجعه کنندگان را به خوبی راهنمایی کرده و نکات لازم را به آنها یادآوری می کنند. به طور کلی، مرکز درمان دکتر عبدالرحیم قمری خدمات جامعی در زمینه تشخیص و درمان فیستول مقعد ارائه می دهد و این مسئله را می توان از رضایت مراجعه کنندگان و بیمارانی که تحت درمان ایشان بوده اند، فهمید.

مراقبت های پس از درمان فیستول با لیزر

پس از لیزر درمانی بیمار باید با پزشک خود پیگیری های لازم را جهت بهبودی داشته باشد. پس از عمل، نیاز است که بیمار استراحت کافی داشته و از فعالیت های سنگین پرهیز کند. همچنین رژیم غذایی سالم داشته و از مصرف غذاهای ناسالم اجتناب کند. مواد غذایی فیبردار و مصرف آب به میزان کافی، می تواند به بهبودی بیمار کمک کند.

مراقبت های پس از درمان فیستول با لیزر
مراقبت های پس از لیزر فیستول

پس از عمل، منطقه درمان شده همواره باید تمیز نگه داشته شود. همچنین پزشک معالج امکان دارد پس از عمل، داروی ضد التهاب یا آنتی بیوتیک تجویز کند تا بهبودی بیمار را تسریع کند.

لازم به ذکر است که هر بیمار و درمانی ممکن است نیاز به مراقبت های متفاوتی داشته باشد، به همین خاطر بایستی هر بیمار در زمینه مراقبت های پس از درمان با پزشک خود صحبت کند.

هزینه لیزر فیستول مقعدی در تهران چقدر است؟

هزینه درمان فیستول مقعدی با لیزر در تهران
هزینه لیزر فیستول با توجه به روش درمان و وخامت بیماری تعیین می شود.

هزینه لیزر فیستول به عوامل مختلفی از جمله نوع بیماری، میزان سختی درمان، روش درمانی و تجربه و تخصص پزشک معالج بستگی دارد. اگر می خواهید از هزینه های لیزر فیستول در تهران مطلع شوید با کلینیک دکتر قمری تماس گرفته و اطلاعات دقیق تری در این زمینه کسب کنید.

جهت اطلاع از هزینه عمل فیستول بایستی ابتدا دکتر قمری، مراجعه کننده را معاینه کرده و بیماری او را تشخیص دهد، سپس روش درمانی مشخص شود. با مشخص شدن روش درمان و وخامت بیماری، هزینه درمان نیز مشخص خواهد شد.

فیلم جراحی فیستول با لیزر

در حال حاضر درمان فیستول با لیزر یکی از بهترین و مدرن ترین روش های موجود است که به صورت سرپایی انجام می شود. لیزر درمانی عوارضی که عمل با تیغ جراحی دارد را نداشته و درد و خونریزی ندارد.

فیستول یک لوله چرکی و کانال عفونی بوده که با لیزر درمانی به طور کامل سوزانده می شود و دیگر بیماری بازنمی گردد. درمان با لیزر در یک جلسه در کلینیک دکتر قمری طی یک ساعت یه صورت سرپایی انجام می شود و هیچگونه معطلی ندارد.

سوالات متداول کاربران درباره لیزر فیستول تهران

چه پزشکانی لیزر فیستول را در شهر تهران انجام می دهند؟

دکتر قمری جراح عمومی و متخصص درمان بیماری های مقعدی اعم از بواسیر، شقاق، فیستول، کیست مویی و آبسه در شهر تهران، با داشتن سابقه ای درخشان عمل سرپایی بیماران را به وسیله لیزر در شهر تهران انجام می دهد.

هزینه درمان فیستول مقعدی با لیزر در تهران چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه های لیزر فیستول مقعدی و انواع بیماری های مقعد، با شماره تلفن ثابت 88339317-021 و تلفن همراه 09031252295 تماس گرفته و با رزرو نوبت و معاینه، از هزینه ها مطلع شوید.

3.8/5 - (5 امتیاز)