لیزر واریس پا

لیزر واریس پا (درمان واریس با لیزر)

لیزر واریس Laser varicose veins از جمله روش های نوین و جدید برای درمان واریس پا محسوب می شود. بیماری واریس پیش رونده بوده و با مرور زمان امکان دارد بدتر شوند؛ به همین دلیل علائم آن بایستی توسط پزشک متخصص در شهر تهران و سایر شهرها ارزیابی شده و درمان شود.

💎 مزایا نقاهتی کوتاه، بدون بستری، بدون درد و خونریزی، سرعت درمانی بالا، بدون بیهوشی و به صورت سرپایی
📌 مراحل درمانی با لیزر رزرو نوبت، معاینه پزشکی، مراقبت های قبل عمل، روز عمل و مراقبت های پس از آن
⏱ عوامل موثر بر هزینه لیزر شدت بیماری، نوع بیماری، خدمات جانبی، پزشک متخصص و سابقه، محل کلینیک درمانی
🎯 بهترین مرکز درمانی برای لیزر واریس در تهران کلینیک لیزر درمانی دکتر عبدالرحیم قمری

واریس پا معمولا به سیاهرگ ها و ورید های بزرگ و تپل در پا می گویند که به دلیل نامتعادل شدن فشار خون و ضعف در دیواره عروق پا، ایجاد می شود. علائم این بیماری شامل درد، سوزش، خارش، ورم و سنگینی پا است.

رگ هایی که بر روی پاها پدیدار می شوند، علاوه بر اینکه زیبایی را از پاها می گیرند، به مرور زمان روال زندگی عادی فرد را مختل می کنند؛ چرا که فرد مبتلا احساس سوزش و درد در پاها کرده و دیگر قادر به ایستادن طولانی مدت نیست.

در گذشته، برای درمان واریس از جوراب های مخصوص واریس و جراحی به روش سنتی استفاده می شد. جراحی با تیغ یکی روش سنتی برای درمان واریس بود و طرفداران زیادی هم نداشت، زیرا دوره نقاهت طولانی داشته و عمل سختی بود.

اما امروزه پزشکان، لیزر واریس را به افرادی که دچار درد و ناراحتی در ناحیه پا هستند، پیشنهاد می کنند. لیزر درمانی دوره نقاهت کمتری داشته و در دسته عمل های سرپایی بدون بستری قرار می گیرد.

درمان واریس با لیزر در تهران

درمان واریس پا با لیزر
درمان واریس پا با استفاده از مدرن ترین تجهیزات در تهران

روش های جدید درمانی در شهر تهران، با استفاده از مدرن ترین تجهیزات توسط مجرب ترین پزشکان انجام می شود. لیزر واریس روشی نوین برای رها شدن از درد پا بوده و جایگزینی مناسب به جای انجام عمل با تیغ جراحی است.

در لیزر درمانی، نور لیزر به سطح پوست تابیده شده و رگ های واریس را تخریب می کند، سپس سیستم ایمنی بدن، رگ های تخریب شده را جذب کرده و آنها را محو می کند. نتایج درمان با لیزر، به نوع و شدت واریس بستگی دارد. بیمارانی که واریس های بسیار شدید دارند، ممکن است لیزر درمانی به تنهایی برای آن ها کافی نباشد، چرا که لیزر برای واریس پا شدید و عمیق جوابگو نیست.

به همین خاطر قبل از تصمیم گیری برای درمان واريس با ليزر، بهتر است ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید. دکتر قمری جراح عمومی و متخصص بیماری های مقعدی در تهران، با سابقه درخشان و تبحری که در درمان بیماران دارد؛ می تواند به بیماران کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرند و از میان لیزر عروق واریسی و جراحی، بهترین نوع درمان را انتخاب کنند.

مزایای لیزر واریس در تهران چیست؟

لیزر رگ های واریسی شیوه ای موثر برای درمان واریس است که در تهران به صورت گسترده، توسط کلینیک ها انجام می شود. این روش یک روش غیر تهاجمی بوده و نیازی به برش و باز شدن وریدها ندارد، به همین دلیل نقاهتی کوتاه دارد و فرد بیمار هر چه زودتر به فعالیت های روزانه خود بر می گردد.

سرعت درمان واریس با لیزر بالا بوده و درد و سوزش در ناحیه جراحی بسیار کم است. همچنین بیمار پس از عمل لیزر واریس پا، نیاز به بستری شدن ندارد و می تواند به خانه بازگردد. درمان با لیزر، امکان عود واریس را کاهش می دهد و واریس در اکثر مواقع به طور کامل رفع می شود.

مراکز لیزر واریس در تهران + آدرس

کلینیک لیزر واریس در تهران
کلینیک دکتر قمری در تهران برای لیزر واریس

در تهران مراکز درمانی بسیاری برای درمان واریس در نواحی مختلف شهر وجود دارد که شما می توانید با اندکی تحقیق و جستجو، بهترین مرکز را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. کلینیک دکتر قمری واقع در خیابان امیر آباد، بالاتر از خیابان فاطمی، بعد از پمپ بنزین، کوچه خسروی یکی از مراکز درمانی معتبر و مطمئن برای لیزر واریس است. دکتر سید عبدالرحیم قمری بهترین متخصص واریس برای درمان واریس و انواع بیماری های مقعدی، لیزر درمانی را ترجیح می دهد، چرا که جراحی با تیغ، بسیار اذیت کننده بوده و با درد و خونریزی همراه است. در صورتی که عمل با لیزر بدون درد و خونریزی انجام می شود و علاج واریس، لیزر رگهای واریسی پا است.

خدمات عمل واریس با لیزر در تهران

بیمارانی که به واریس مبتلا هستند، باید با رزرو نوبت، تحت معاینه پزشک قرار بگیرند تا بر اساس شدت بیماری درمان شوند. در صورتی که بیماری پیشرفته نباشد می توان از جوراب واریس برای کاهش درد و سوزش پا استفاده نمود.

اما اگر بیماری در مراحل پیشرفته باشد، بایستی از درمان با لیزر و جراحی با تیغ استفاده کرد. دکتر قمری در کلینیک خود که واقع در شهر تهران است، ابتدا به معاینه بیماران پرداخته، سپس روش درمان را بیان می کند. البته رفع واریس با لیزر بهترین روش درمان می‌باشد و عوارض لیزر واریس پا خیلی کم است.

کلینیک دکتر قمری تهران دارای پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات، برای لیزر رگهای واریسی بیماران است. همچنین کادر درمانی با حوصله و مجرب داشته و پرسنلی خوش برخورد برای همراهی بیماران دارد.

محیط مرکز نیز بسیار آرام بوده و کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی است. از آنجایی بیماری واریس بر روی زیبایی پاها نیز تاثیر دارد، بهتر است برای  لیزر درمانی واریس به پزشک مراجعه کنید.

مراقبت های پس از درمان جراحی واریس با لیزر تهران

پس از درمان واریس با لیزر، بیمار باید برخی از مراقبت ها را انجام دهد تا هرچه زودتر بهبود یابد. برخی از توصیه ها مانند مصرف دارو و مراقبت های خاص وجود دارد که پزشک معالج پس از درمان واریس پا با لیزر، به بیمار بازگو می کند.

سعی کنید بعد از رفع واریس پا با لیزر، از رفتن به سفر های طولانی پرهیز کرده و پیش از سفر با پزشک خود مشورت کنید. پس از عمل لیزر واریس پا تا زمان بهبودی از رفتن به استخر دوری کنید.

بهتر از هنگام استحمام از آب داغ استفاده نکرده و تا مدتی کوتاه، از ورزش های سنگین دوری کنید. همچنین از حمل وسایل سنگین که باعث فشار در ناحیه درمان می شود، خودداری کنید.

تمامی مراقبت هایی که بعد از درمان لیزر واریس انجام می شود، به وضعیت بیمار و سلامت عمومی او بستگی دارد. بنابراین بیمار بایستی با پزشک خود در ارتباط بوده و همه ی توصیه ها را رعایت کند.

هزینه لیزر واریس تهران

هزینه لیزر واریس
هزینه لیزر واریس به شدت بیماری و تخصص پزشک بستگی دارد.

هزینه لیزر واریس در تهران به عوامل گوناگونی از جمله نوع و شدت بیماری، تجهیزات مورد استفاده، تخصص پزشک بستگی دارد. به عنوان مثال اگر واریس پای بیمار از نوع پیشرفته و خیلی بزرگ باشد، بدون شک هزینه درمان بیشتری نیز خواهد داشت.

با این تفاسیر، برای اطلاع از هزینه لیزر واریس پا، لازم است با کلینیک دکتر قمری تماس گرفته و ابتدا برای معاینه حضوری نوبت رزرو کنید. سپس پس از معاینه شدت و مقدار واریس، همچنین روش درمان مشخص شده و هزینه عمل تعیین می گردد.

دکتر عبدالرحیم قمری با دارا بودن 30 سال تجربه و با داشتن بیش از 16 هزار عمل موفق در طی این سال ها، یکی از بهترین پزشکان برای لیزر واریس در شهر تهران است. عزیزانی که در تهران سکونت دارند، می توانند بدون دغدغه برای رزرو نوبت، اقدام کنند.

افرادی که در شهر های دیگر نیز سکونت دارند، می توانند به صورت حضوری به کلینیک واریس در تهران مراجعه کرده و پس از درمان بدون نیاز به بستری، به شهر خود بازگردند. لیزر درمانی بهترین روش درمان بیماری ها تا کنون بوده و به صورت سرپایی در مدت زمان کوتاه، بدون درد انجام می شود و عوارض خاصی ندارد. هزینه عمل واریس پا با لیزر و هزینه درمان واریس پا با لیزر به دلیل عدم بستری بیمار، بسیار مناسب است.

فیلم لیزر واریس پا در تهران

در فیلم عمل واریس پا مشاهده می‌کنید که رگهای واریس پا و سایر نقاط بدن، به وسیله به‌روز‌ترین دستگاه لیزر واریس از بین می روند. لیزر واریس پا در تهران و سایر شهرها به صورت سرپایی انجام می‌شود و دوره نقاهت کوتاهی دارد. عمل واریس پا با لیزر عوارضی ندارد و برای افرادی که دارای رگ‌های متورم دردناک واریس هستند، توصیه می‌شود.

سوالات متداول کاربران درباره لیزر واریس در تهران

هزینه لیزر واریس در شهر تهران چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه درمان، شما می توانید همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 8 شب با تلفن ثابت 88339317-021 و تلفن همراه 09031252295 تماس بگیرید. با رزرو نوبت و معاینه حضوری، شدت و میزان واریس و هزینه درمان مشخص می شود.

کدام مرکز برای لیزر واریس تهران مناسب است؟

دکتر قمری به عنوان جراح عمومی و متخصص درمان بیماری های مقعدی در شهر تهران، با داشتن سابقه ای درخشان و تجربه بالا، بهترین گزینه برای لیزر واریس است.

جدیدترین روش درمان واریس پا چیست؟

جدیدترین روش درمان واریس پا شامل درمان لیزری واریس یا رادیو فرکانسی است که با پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام شده و به نوعی درمان قطعی است.

واریس دارم چیکار کنم؟

برای درمان سریع و قطعی واریس، بهتر است به مرکز لیزر واریس در تهران مراجعه کرده و پس از معاینه و انجام آزمایشات مربوطه، جراحی واریس پا با لیزر را انجام دهید.

لیزر رگ های عنکبوتی به چه صورت است؟

عمل لیزری واریس پا بهترین روش برای رفع رگهای عنکبوتی و واریسی است که با هدف قرار دادن رنگ دانه‌ی موجود در خون انجام می‌شود و باعث بستن رگ‌ها خواهد شد. رفع واریس با لیزر، آسیبی به پوست نمی‌رساند و پس از لیزر درمانی واریس پا، پوستی صاف و بدون لکه خواهید داشت.